• (iOS) Super Brawl Universe לפתוח אסימונים

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Super Brawl Universe ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Super Brawl Universe IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ לפתוח אסימונים ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Super Brawl Universe 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    המשחק ממש כיף אבל הוא היה יכול להיות יותר טוב אם הם הייתם בדמויות ישנות כמו רן וסטימפי ובי הגדול מכולם אתם יכולים בבקשה לעשות את זה ?

    זבל נוראי שלא ראוי לתכונות "מקוון". צפה שהמשחק הזה ידחוף לך "דרג אותנו" ו"כפיל את הפריט הזה עם פרסומות" יופיע במורד הגרון שלך. תוכנת פרסום Boarderline, אני לא ממליץ לתמוך באפליקציה זו.

    הייתי נותן לזה 5 אבל הזדמנויות לא קיימות כדי לעלות רמות של לוחמים. יש לי 30k סליים אבל אני לא מצליח להבין אם ניצחו את הפירמידות הטובות האלה כדי לעבור את 15/15. בהחלט מבאס ככה

    Tank Stars आर्केड गेम ocue

    אני אוהב את המשחק הזה, הוא כולל שילוב טוב בין דמויות ישנות וחדשות, כמו Danny Phantom ו-Kid Danger, למשל. אני לא יכול לחכות לדמויות נוספות שיצטרפו לסגל, בקרוב!

    זה כל כך גרוע שקיבלתי את המשחק רק לפני כמה דקות וההתחלה/הטיול היה בסדר אבל כשפותחים או משיגים את הדמות השנייה שלך אנג'ליקה ואתה בחרת בה אתה אפילו לא יכול ללחוץ על מוכנה והיא נראית לא נעולה בכלל ואתה חייב השתמש בה אחרי הקרב הראשון שלך בתור פטריק במשחק הזה יש דמויות מדהימות אבל אתה אפילו לא יכול לשחק בו בגלל אנג'ליקה כי אתה אפילו לא יכול להשתמש בה כי היא לא פותחת עבורך את המשחק הזה אם הייתי יכול לתת לו 0 כוכבים אני אעשה

    App Store אך ללא מודעות או רכישות מתוך האפליקציה.

    נתתי לו רק 4 כוכבים כי כשאני משחק שלושה V3 שממשיך להיתקל והמחשב לא מאבד בריאות כשהוא אמור להיות מת וגם הדמות שלי לא מאבדת בריאות אז זה סוג של להפסיד-להפסיד.

    זה כיף, אבל הפקדים לא מגיבים לפעמים. אולי אחזור למשחק אחרי עדכון או שלושה

    העדכון הגרוע ביותר אי פעם ובגרסה הישנה אתה יכול להשיג את כל הדמויות מהר ועכשיו אתה צריך לאסוף את קלפי הדמויות הקטנים ויש ריפוי מטופש לכמה דמויות ונזק לאורך זמן מקשה להרוג אותם גרוע יותר בבקשה תתקן הכל


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :